Saturday, March 28, 2009

SB mencari rumah sewa?

Menurut satu sumber (mungkin betui), SB sedang menyewa dan sedang mencari rumah sewa di setiap kampung dan taman di dalam kawasan Parlimen Bukit Gantang. Mereka menyamar sebagai petugas PR sehingga pengundi dan petugas PR benar-benar mempercayai bahawa mereka adalah petugas PR. Sekiranya SB jenis ini benar-benar wujud, sudah tentu ia akan merosakkan imej PR di mata pengundi yang ingin mengundi PR di Bukit Gantang.

Tetapi teman yakin pimpinan dan petugas PR lebih arif menangani penyamaran SB-SB ini. Mungkin langkah-langkah awal dan terkini telah dan sedang dilakukan oleh PR. Kepada petugas-petugas sebenar PR, janganlah cepat terasa hati jikalau ada petugas-petugas sebenar PR yang lain beria-ia menyiasat sesama kita. Jikalau boleh, wujudkan petugas SB PR untuk mengenalpasti SB UMNO.

Kepada semua petugas, selamat bertugas. Insya Allah teman akan bersama pada hari penamaan calon.



2 comments:

  1. Salamz...

    takut dengan bayang-bayang sendiri?

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. zahid hamidi akan kecundang jika umno gunakan taktik kotor. awas petugas pr , ini adalah perang saraf umno. jika pengundi terserempak dengan kumpulan ini , ambil gambar mereka. mereka akan menggunakan surau dan mesjid sebagai tempat dakyah. lawam dan teru

    ReplyDelete