Tuesday, July 17, 2012

13. Pedulikan Latheefa Koya ...

Teman amat respek pade kome beduwe, MB Khalid atopun Latheefa Koya. Kome memasing ade peghanan dalam menjana politik baghu. Kome beduwe memang hebat ...

Tapi ape udah jadi ni. Latheefa macam tak puwas ati pade MB Khalid. Kalo iyepun tak puwas ati, janganle letak sekaghang. Tunggule bile suasana udah tenang ato tunggu bile udah abih tempoh sebaga ahli majelih. Bukannye lame, tak sampa setahunpun lagi. Takkan Latheefa tak tawu yang MB Khalid tu kighi kanan depan belakang diseghang oleh ameno, oleh MCA. Sekaghang MB Khalid tengah nak nyelesaikan isu ayo SYABAS. Ayo yang Latheefa sama2 gune untuk minum dan kayo. Sebelum itu MB Khalid kene jawab isu TALAM dan sebelum itu UNISEL dan banyak lagi yang sebelum2nye .. 

Satu aje soalan teman pade Latheefa Koya, "Latheefa, mike tak kesiyanke pade MB Khalid?"

3 comments:

  1. bila dah tau nak jadi menteri besar tu susah... kena lama sikit dok dalam politik baru diangkat jadi MB. MB dengan pengalaman koporat sahaja tak cukup. Keikhlasan dan jiwa rakyat yang paling utama dan insyallah akan mudah jadinya. Kalau semua nak buat stail koporat belum tentu baik,... lihat semua MNC yang ada semuanya menyusahkan rakyat...fikir fikirkan lah.

    ReplyDelete
  2. MB dulu senang lenang je mentadbir....

    ReplyDelete
  3. MB dulu senang lenang je makan rasuah yeee.

    ReplyDelete