Wednesday, December 28, 2011

Membace labun2 di pesbuk ..


Daniel Chang
Ramalan saya tentang 13GE. Selangor, Perak, Kelantan, Kedah, Pahang, Penang, N.Sembilan, Terrengannu, Wilayah Persekutuan dan Sabah akan dimenangi oleh PR. BN masih menguasai Johor, Melaka, N.Sembilan dan Sarawak. MCA, Gerakan dan MIC akan menjadi parti yang tidak ada nafsu mungkin ada yang akan dibubarkan selepas 2 tahun kemudian.

Daniel Chang PAS akan menjayakan Pahang, Kedah, Kelantan dan Terrenganu. PKR memembina Selangor, Wilayah Persekuatuan. Borneo allaince menguasai Sabah. DAP seperti biasa menguasai Penang.

Mohd Rozee ramalan ke mcmana

Daniel Chang Perlis mungkin juga adalah dibawah kemenangan PAS, kalau saya tak silap.

Daniel Chang memang tak accurate...ini syok sendiri...mungkin pun saya salah.

Mohd Rozee harap2 betul apa yang u ckp

Daniel Chang Saya nampak PAS telah pun dapat memberi sedikit-sebanyak kebolehan mereka untuk memimpi negeri-negeri mereka. Isu-isu Islam cuma dipermainkan oleh UMNO...bagi yang bukan Islam, saya harap PAS akan menguasai asal-usul komuniti Melayu di utara.

Mohd Rozee sy setuju dgn anda..

Daniel Chang Penang telah pun mula menaikan kebolehan mereka, walaupun ia sentiasa ditindas dari Putrajaya.

Panglima Megat Tarawih harap begitulah....

Mohd Rozee media di org x lapor pun... asyik hentam jer..

Pejuang Keadilan sokong!!!

Daniel Chang Saya dari Selangor...dah nampak masyarakat kat bandar-bandar dan kampung-kampung pun mula berkerjasama. Ekonomi pun mula menaikan kebolehan masing-masing. PKR, DAP dan PAS pun telah membuktikan bahawa mereka boleh menjalakan tugas dengan baik...tak nampak pun banyak isu-isu perkauman..cuma apa yang dipermainkan oleh UMNO.

No comments:

Post a Comment